Bestelinformatie

Online bestellen bij Epplejeck zo gepiept. Dit kan 24 uur per dag en 7 dagen per week.
Je kunt de producten snel en gemakkelijk via onze website bestellen, maar mocht dit niet lukken dan staat onze klantenservice paraat om je bestelling te verwerken. Dit kan je doen door de artikelnummers, kleur, maat en het factuur-en afleveradres door te mailen naar info@ej.nl. Je hebt dan wel te maken met een langere verwerkingstijd i.v.m. de betaling van je order.

Online bestellen doe je door de gewenste producten toe te voegen aan je winkelwagen. Dit kan door bij het product zelf rechts op "toevoegen aan winkelwagen" te klikken. Uiteraard nadat je de gewenste kleur, maat en aantal hebt aangegeven! Wil je weten wat je allemaal al geshopt hebt? Het maakt niet uit waar je je precies bevindt op de website, je winkelmandje staat altijd rechts boven in. Ben je iets te enthousiast geweest met bestellen? Geen paniek, verwijder het product uit je winkelmandje door naast het artikel op het kruisje te klikken.
Wanneer je helemaal uit geshopt bent kun je vanuit de winkelwagen doorgaan naar de kassa. Maar niet voordat je hebt gekozen voor thuisbezorging of afhaling in een filiaal.

Een bestelling plaatsen kan mét of zonder een account.
Wil je een account aanmaken? Dan kan door helemaal rechts boven in de hoek op registreren te klikken of tijdens het bestelproces bij stap 2 Bestelgegevens een nieuw account aanmaken. Wanneer de registratie is voldaan ontvang je een bevestiging per mail. Super handig want hierin staan je gebruikersnaam en wachtwoord. Bewaar deze dus goed!
Wanneer je al een account hebt dan kun je tijdens het bestelproces bij stap 2 Bestelgegevens jezelf inloggen of anders helemaal rechts boven in de hoek bij de button inloggen.
Liever bestellen zonder account? Ook dat kan! Ga dab bij stap 2 in het bestelproces naar "Benodigde gegevens invullen". Hier hoef je alleen maar de gegevens in te vullen die wij nodig hebben om je bestelling te kunnen verwerken en versturen.

Voor Nederland is er een automatische postcodegenerator ingesteld. Slim bedacht! Want als je je postcode invoert, dan vult de site automatisch alvast de juiste straat en plaats in. Je hoeft dus alleen nog maar het huisnummer in te vullen. Alle buitenlandse postcodes zijn niet geregistreerd, buiten Nederland moet je dus wel het hele adres invullen. Heb je een toevoeging aan het huisnummer bijvoorbeeld 45a of 45-01 dan vul je het tweede gedeelte van het nummer in bij “toevoeging”.

Controleer bij stap 3 Besteloverzicht of alle gegevens juist zijn en selecteer een betaalwijze. Ga je akkoord met de algemene voorwaarden? Dan kan je de bestelling afrekenen. Hiervoor wordt je doorgeleid naar een pagina van Ogone. Daar wordt de betaling verder afgehandeld. 

Makkelijk toch? Je ontvangt tot slot nog een orderbevestiging per mail.
We verwerken je bestelling zo spoedig mogelijk en kan je vervolgens binnen enkele werkdagen in huis verwachten. Gekozen voor afhaling in een filiaal? Dan ontvang je een mail van ons met meer informatie hierover.