Terug naar overzicht

Zijn mijn bestelde artikelen voor mij gereserveerd wanneer ik kies voor de betaaloptie ‘Bankoverschrijving’/’Bank Überweisung’?

Wanneer je bij je bestelling kiest om te betalen via ‘Bankoverschrijving’/’Bank Überweisung’, dan komt jouw bestelling pas in ons systeem binnen, nadat we je betaling hebben ontvangen. Er kunnen een aantal dagen verstrijken tussen het overmaken van het bedrag en het door ons ontvangen van het door jou overgemaakt bedrag. De artikelen die besteld hebt, zijn niet gereserveerd voor jou zolang je betaling niet bij ons binnen is. In de tussentijd kan het dus gebeuren dat jouw bestelde artikelen uitverkocht zijn.
Wil je hier meer over weten of heb je vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice, tel: 088 3535353. Zij willen je graag verder helpen.
Wensenlijst Categorieën

Jouw filters

Epplejeck deelt cookies uit. Dit keer geen paardenkoekjes, maar kleine (tijdelijke) bestanden voor je PC, tablet of telefoon. Hiermee zorgen wij ervoor dat de website je ingestelde gegevens en voorkeuren bewaart, zodat je niet steeds alles opnieuw hoeft in te voeren. Superhandig en je merkt er helemaal niets van. Veel plezier op onze website!