Wensenlijst Categorieën

Bestelinformatie

Online bestellen bij Epplejeck zo gepiept. Dit kan 24 uur per dag en 7 dagen per week.
Je kunt de producten snel en gemakkelijk via onze website bestellen, maar mocht dit niet lukken dan staat onze klantenservice paraat om je bestelling te verwerken. Dit kan je doen door de artikelnummers, kleur, maat en het factuur-en afleveradres door te mailen naar info@ej.nl. Je hebt dan wel te maken met een langere verwerkingstijd i.v.m. de betaling van je order.

Online bestellen doe je door de gewenste producten toe te voegen aan je winkelwagen. Dit kan door bij het product zelf rechts op "toevoegen aan winkelwagen" te klikken. Uiteraard nadat je de gewenste kleur, maat en aantal hebt aangegeven! Wil je weten wat je allemaal al geshopt hebt? Het maakt niet uit waar je je precies bevindt op de website, je winkelmandje staat altijd rechts boven in. Ben je iets te enthousiast geweest met bestellen? Geen paniek, verwijder het product uit je winkelmandje door naast het artikel op het kruisje te klikken.
Wanneer je helemaal uit geshopt bent kun je vanuit de winkelwagen doorgaan naar de kassa. Maar niet voordat je hebt gekozen voor thuisbezorging, ophalen in één van onze 11 filialen of op één van de 2.000 afhaallocaties van PostNL.

Een bestelling plaatsen kan mét of zonder een account.
Wil je een account aanmaken? Dan kan door helemaal rechts boven in de hoek op registreren te klikken of tijdens het bestelproces bij stap 1 Gegevens een nieuw account aanmaken. Wanneer de registratie is voldaan ontvang je een bevestiging per mail. Super handig want hierin staan je gebruikersnaam en wachtwoord. Bewaar deze dus goed!

Wanneer je al een account hebt dan kun je tijdens het bestelproces bij stap 1 Gegevens jezelf inloggen of anders helemaal rechts boven in de hoek bij de button inloggen.

Liever bestellen zonder account? Ook dat kan! Kies dan bij stap 1 Gegevens voor nog geen account bij Epplejeck. in Hier hoef je alleen maar de gegevens in te vullen die wij nodig hebben om je bestelling te kunnen verwerken en versturen.

Voor Nederland is er een automatische postcodegenerator ingesteld. Slim bedacht! Want als je je postcode invoert, dan vult de site automatisch alvast de juiste straat en plaats in. Je hoeft dus alleen nog maar het huisnummer in te vullen. Alle buitenlandse postcodes zijn niet geregistreerd, buiten Nederland moet je dus wel het hele adres invullen. Heb je een toevoeging aan het huisnummer bijvoorbeeld 45a of 45-01 dan vul je het tweede gedeelte van het nummer in bij “toevoeging”.

Selecteer bij stap 2 een verzendwijze. Je kunt kiezen voor thuisbezorging, ophalen bij Epplejeck of ophalen bij een PostNL afhaalpunt. Klik hier voor meer informatie over deze opties.

Kies vervolgens bij stap 2 voor jouw betaalwijze. Je kunt bij Epplejeck op verschillende manieren betalen, o.a. iDEAL, Mastercard, Visa, PayPal en achteraf. Klik hier voor alle onze beschikbare betaalmethodes. 

Ga je akkoord met de algemene voorwaarden? Dan kun je de bestelling afrekenen. Hiervoor wordt je doorgeleid naar een beveiligde pagina van Ogone. Daar wordt de betaling verder afgehandeld. 

Easy peasy toch? Je ontvangt tot slot nog een orderbevestiging per mail.
We verwerken je bestelling zo spoedig mogelijk en kun je doorgaans de volgende dag in huis verwachten. Bij sommige artikelen kan het 1-3 werkdagen duren. Je ontvangt een traceernummer van PostNL waarmee je de levering in de gaten kunt houden. Heb je voor een PostNL afhaalpunt gekozen, dan geldt hiervoor hetzelfde.
Gekozen voor afhaling in een filiaal? Dan zal je bestelling binnen ongeveer 5 (werk)dagen klaar liggen in het filiaal. Hierover ontvang je bericht.

Wij proberen zoveel mogelijk rekening te houden met het milieu. Daarom wordt, wanneer het kan, je bestelling in gebruikte doos/verpakking naar je toegestuurd.