Winkelwagen
Sluiten Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Verzendinformatie over je bestelling bij Epplejeck


Levertijd

Een groot nadeel van online bestellen is wachten op je pakketje! Dit snappen wij. Doorgaans ontvang je de bestelling de volgende werkdag. Bij sommige artikelen kan dit binnen 1-3 werkdagen zijn.
Helaas kan het voorkomen dat bepaalde artikelen niet op voorraad zijn. Mocht de bestelling onverhoopt vertraging oplopen dan sturen we je per mail een berichtje (let op de ongewenste post in je mailbox).

Een enkele keer is het artikel dat je besteld hebt niet meer leverbaar, we zullen dan ook contact met je opnemen. Aan de beschikbare voorraden die op de website vermeld staan, kunnen geen rechten worden ontleend. Deze indicatie op de site is geen garantie voor beschikbaarheid (per filiaal). 

Bezorging door PostNL en DHL
Je bestelling worden via PostNL of DHL verstuurd, je kunt zelf kiezen met welke bezorgdienst je jouw pakketje wilt laten bezorgen. Zij leveren op maandag t/m zaterdag tijdens kantooruren. Staat de berzorger op de stoep en er is niemand thuis? Dan kan de pakketdienst je pakketje bij de buren proberen af te leveren. Wanneer dit niet lukt, laat de bezorger een berichtje achter en brengt je pakketje naar een afhaalpunt. 

Met het afhaalbericht van kun je jouw pakketje ophalen bij het afhaalpunt. Hier wordt je pakketje 7 dagen bewaard. Er zal altijd gevraagd worden naar een legitimatiebewijs.

Wij proberen zoveel mogelijk rekening te houden met het milieu. Daarom wordt, wanneer het kan, je bestelling in gebruikte doos/verpakking naar je toegestuurd.

Ophalen bij Epplejeck
Je kunt er voor kiezen om je bestelling, wanneer het jou uitkomt, op te halen in één van onze filialen? Selecteer dan tijdens het bestelproces bij stap 2 Ophalen bij Epplejeck. Deze optie is gratis, het kan ongeveer 5 werkdagen duren voor dat je bestelling klaar ligt in het filiaal. Je ontvangt een e-mail van het filiaal wanneer je bestelling daar voor je klaar ligt.

Ophalen bij een ophaalpunt
Heb je geen zin om op de postbode te wachten? Haal je bestelling dan af wanneer het jou uit komt bij één van de 4.000 afhaalpunten van PostNL of één van de 3500 afhaalpunten van DHL. Hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht. De eventuele verwerkings- of verzendkosten zijn wel van toepassing. Vink je deze optie tijdens het bestelproces bij stap 2 aan, dan verschijnt er een kaart waarbij je jouw postcode in kunt voeren zodat je gemakkelijk kunt zien welk afhaalpunten er bij jou in de buurt zijn. Kies je favoriet en je ontvangt een traceercode van de pakketdienst wanneer je bestelling bij ons de deur uit gaat. De bezorger houdt je dan op de hoogte van de status van je pakket. 


Wij proberen zoveel mogelijk rekening te houden met het milieu. Daarom wordt, wanneer het kan, je bestelling in gebruikte doos/verpakking naar je toegestuurd.


Heb je een vraag voor ons?
Stel deze gerust, we helpen je graag.

Neem contact op

Epplejeck gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken). Nee geen paardenkoekjes, maar kleine (tijdelijke) bestanden zodat je voorkeuren en instellingen bewaart blijven en de website goed werkt.