Winkelwagen
Sluiten Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Procedure bij een klacht: 

  • Na het in ontvangst nemen van jouw klacht, foto en bestelnummer of klantnummer, vragen we je doorgaans om het artikel waar de klacht over gaat naar ons op te sturen. Hiervoor ontvang je een retourlabel.
  • Wanneer wij het artikel hebben ontvangen, wordt de klacht door de garantieafdeling of de fabrikant van het desbetreffende artikel beoordeeld. 
  • Wij of de fabrikant bepalen of een klacht gegrond is en zo ja, of het gerepareerd, vervangen of vergoed wordt. 
  • We laten je altijd weten of de klacht gegrond of ongegrond is. 
  • Bij een gegronde klacht zullen wij de retourkosten voor onze rekening nemen, middels het retourlabel dat je van ons hebt ontvangen. 
  • Bij een ongegronde klacht zullen de retourkosten voor jou zijn. 
  • Bij een ongegronde klacht gaan we kijken of het artikel nog gerepareerd kan worden en laten we weten wat de kosten zijn. Je kunt zelf beslissen of je van dit aanbod gebruik wilt maken.



Heb je een vraag voor ons?
Stel deze gerust, we helpen je graag.

Neem contact op

Epplejeck gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken). Nee geen paardenkoekjes, maar kleine (tijdelijke) bestanden zodat je voorkeuren en instellingen bewaart blijven en de website goed werkt.