Retourneren verkeerd/niet besteld artikel

Heb je een artikel ontvangen dat je niet besteld hebt? 
  • Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice via info@ej.nl.
  • Zet in deze mail wat je hebt ontvangen, wat je had moeten ontvangen, een foto van de bestelling die je hebt ontvangen en het bestelnummer van je bestelling. 
  • De kosten van het retour sturen van het verkeerde artikel komen voor onze rekening. Je ontvangt hiervoor van ons een retourlabel. 


Heb je een vraag voor ons?  Stel deze gerust, we helpen je graag.


088 3535353

        

Ma t/m vr 09.00 uur - 21.00 uur | zat 10.00 uur - 17.00 uur

Wensenlijst Categorieën

Jouw filters

Epplejeck deelt cookies uit. Dit keer geen paardenkoekjes, maar kleine (tijdelijke) bestanden voor je PC, tablet of telefoon. Hiermee zorgen wij ervoor dat de website je ingestelde gegevens en voorkeuren bewaart, zodat je niet steeds alles opnieuw hoeft in te voeren. Superhandig en je merkt er helemaal niets van. Veel plezier op onze website!