Gebruik maken van onze diensten
Bij Epplejeck kun je gebruik maken van verschillende diensten. Je kunt je dekens laten wassen, een geboortemelder huren en gebruik maken van onze reparatieservice. Voor het goed kunnen uitvoeren van deze diensten vragen wij om jouw persoonsgegevens.
Wanneer je een deken wilt laten wassen, vragen we je om je naam en telefoonnummer, zodat we weten welke deken bij jou hoort en we eventueel contact met je kunnen opnemen over de deken indien dit nodig is. Jouw naam wordt doorgeven aan onze dekenwasservice, zodat zij een label aan je deken kunnen vastmaken. Op deze manier krijg je de juiste deken weer terug na het wassen.
Voor het huren van een geboortemelder vragen wij om jouw naam, adres, telefoonnummer en emailadres. Deze gegevens hebben wij nodig om de geboortemelder speciaal voor jou te kunnen instellen en voor het verzenden van de geboortemelder naar het juiste adres. Jouw naam en adresgegevens delen wij met PostNL om de geboortemelder op het juiste adres te laten bezorgen.
Wanneer je gebruik maakt van onze reparatieservice vragen wij je om jouw naam, adres en telefoonnummer met ons te delen. Deze gegevens hangen wij aan het artikel dat je ter reparatie bij ons brengt, op deze manier kunnen we contact met je opnemen wanneer jouw reparatie klaar is.
Als je een VIP kaart of online account hebt, wordt het gebruik van onze diensten hieraan gekoppeld. Ga voor meer informatie hierover naar ‘
VIP kaart’ of ‘
Online account’.
De transactiegegevens van deze diensten bewaren we minimaal 7 jaar, omdat we dit belastingtechnisch verplicht zijn. Je gegevens worden na het leveren van deze diensten nog een half jaar bewaard, mocht jij een klacht hebben over één van deze diensten, dan kunnen we zien op welke datum de dienst is uitgevoerd.
Wanneer je een VIP kaart of online account hebt bij Epplejeck, worden je persoonsgegevens bewaard totdat jij je VIP kaart of online account opzegt.