Bestelinformatie

Online bestellen bij Epplejeck kan 24/7, zo vanuit je luie stoel. Hieronder lees je hoe je in slechts 4 stappen een bestelling plaatst.

1. Voeg producten toe

Wanneer je een product hebt gevonden voeg je deze, nadat je de gewenste kleur, maat en aantal hebt gekozen, toe aan je winkelwagen. Je winkelwagen vind je altijd rechts boven in de hoek, zo kun je altijd checken wat je allemaal al hebt geshopt. Iets te enthousiast geweest? Geen paniek, je kunt altijd nog iets uit je winkelmandje verwijderen door op het kruisje naast het product te klikken.

2. Gegevens invullen

Je kunt je bestelling met of zonder account plaatsen. Heb je nog geen account en wil je deze wel graag? Dan kun je deze tijdens het bestellen bij Stap 1 - Gegevens aanmaken. Wanneer de registratie is gelukt ontvang je een bevestiging per e-mail. Hierin staat je gebruikersnaam en wachtwoord, dus bewaar deze goed! Heb je al een account? Dan kun je rechts boven in de hoek of tijdens het bestellen inloggen.

3. Kies verzendwijze

Selecteer bij Stap 2 - kies verzendwijze een verzendwijze. Je kunt kiezen voor thuisbezorging, ophalen bij één van de 12 Epplejeck filialen of ophalen bij een PostNL afhaalpunt. Meer informatie hierover vind je op onze pagina bestelinformatie.

4. Controleren en betalen

Bijna klaar! Kies bij Stap 3 - betaalwijze een betaalwijze. Je kunt bij Epplejeck op verschillende manieren betalen. Je kunt o.a. kiezen voor iDEAL, Mastercard, Visa of PayPal. Maar ook achteraf betalen via Afterpay is bij ons mogelijk. Alle informatie en mogelijkheden vind je op onze pagina betalen.

Check je bestelling vervolgens nog even goed en klik op de button 'veilig betalen'. Hiervoor word je doorgestuurd naar een beveiligde pagina van Ogone. Daar wordt de betaling verder afgehandeld.

Goed om te weten: wanneer je kiest om te betalen via ‘Bankoverschrijving’/’Bank Überweisung’, dan komt jouw bestelling pas in ons systeem binnen, nadat we jouw betaling hebben ontvangen. Het kan een aantal dagen duren voordat wij de betaling hebben ontvangen. De artikelen die je hebt besteld zijn in deze periode niet voor jou gereserveerd. Het kan dus gebeuren dat jouw bestelde artikelen uitverkocht zijn. Wil je hier meer over weten? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via het telefoonnummer 088 3535353, zij helpen je graag verder. 

Ready!

Easy peasy toch? Je ontvangt tot slot nog een orderbevestiging per e-mail waarin alle gegevens staan. De bestelling wordt vervolgens zo spoedig mogelijk verwerkt. Heb je voor 20.00 uur besteld? Dan kun je jouw bestelling doorgaans de volgende werkdag in huis verwachten. Bij sommige artikelen kan het 1-3 werkdagen duren. Je ontvangt een traceernummer van PostNL waarmee je de levering in de gaten kunt houden. Heb je voor een PostNL afhaalpunt gekozen, dan geldt hiervoor hetzelfde. Gekozen voor afhalen in een filiaal? Dan ligt je bestelling binnen +/- 5 werkdagen klaar in het betreffende filiaal. Je ontvangt een e-mail van het filiaal wanneer je jouw bestelling kunt afhalen.

Hoe wordt je bestelling verwerkt?

Bekijk tijdens het wachten de video van Manon. Zij laat je zien hoe jouw bestelling in ons distributiecentrum wordt verwerkt.


Heb je een vraag voor ons? 

Stel deze gerust, we helpen je graag.


088 3535353

        

Ma t/m vr 09.00 uur - 21.00 uur | zat 10.00 uur - 17.00 uur

Wensenlijst Categorieën

Jouw filters

Epplejeck deelt cookies uit. Dit keer geen paardenkoekjes, maar kleine (tijdelijke) bestanden voor je PC, tablet of telefoon. Hiermee zorgen wij ervoor dat de website je ingestelde gegevens en voorkeuren bewaart, zodat je niet steeds alles opnieuw hoeft in te voeren. Superhandig en je merkt er helemaal niets van. Veel plezier op onze website!