Winkelwagen
Sluiten Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Garanties en klachten

Is er volgens jou iets mis met je artikel dat je bij Epplejeck hebt gekocht? Dat is natuurlijk super vervelend en dit gaan we zeker proberen op te lossen! Op alle geleverde artikelen zijn de garantiebepalingen van de fabrikant van toepassing voor zover dit fabricage- en materiaalfouten betreffen. De fabrieksgarantie is 1 jaar van toepassing. Onder de garantie vallen fabricagefouten en materiaalfouten. Zodra een artikel door iemand anders dan Epplejeck of de fabrikant wordt gerepareerd, dan vervalt de garantie. Ook vervalt de garantie wanneer jijzelf het artikel hebt aangepast of hebt laten aanpassen aan jouw specifieke wensen, bijvoorbeeld het overspuiten van een cap of het plakken van siersteentjes op een artikel.

Verlies van strass steentjes, slijtage van een siliconenzitvlak, kapotte ritsen en andere slijtage door gebruik (zoals pilling) vallen niet onder de garantie. Schade als gevolg van geweld van buitenaf (bijvoorbeeld: het artikel komt in contact met paardentanden, spijkers, schroeven of is beschadigd door schuren en trekken) valt ook niet onder de garantieregeling.

Een klacht willen wij graag samen met jou proberen op te lossen. Neem bij een klacht daarom altijd eerst contact op met onze klantenservice, via [email protected] . Foto's zeggen meer dan woorden! Mail ons je klacht, foto en bestelnummer of klantnummer en wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met je op.

Belangrijk bij het retourneren van een artikel met een klacht: 
  • Van onze klantenservice ontvang je via de mail een retourlabel met het retouradres en het retourformulier in het geval dat je deze niet meer hebt. Vul dit retourformulier in en stuur het mee met het artikel.
  • Probeer het artikel zo goed als mogelijk is, schoon te maken. 
  • Pak het artikel en het retourformulier goed in en plak de verpakking stevig dicht. Zorg dat het retourlabel duidelijk zichtbaar is. 
  • Mocht je geen retourlabel hebben, stuur de retourzending altijd naar het retouradres in Heerenveen en niet naar een filiaal. Het adres voor je retourzending is:
    Epplejeck Horse & Rider Superstore
    t.a.v. Returns
    Icarus 30
    8448 CJ Heerenveen
  • Zodra je retourzending ontvangen is, krijg je hiervan een bevestigingsmail. 



Heb je een vraag voor ons?

Stel deze gerust, we helpen je graag.

Neem contact op

Cookies
Epplejeck gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om content en advertenties te personaliseren en om ons verkeer te analyseren. Door op 'Accepteren' te klikken, ga je akkoord met het gebruik van je gegevens voor gepersonaliseerde advertenties. Je kunt de cookie-instellingen aanpassen door op 'Instellingen aanpassen' te klikken. Lees hier meer over ons cookiebeleid.