Service en garantie

Ben je niet tevreden over een product? Of is deze stuk? Dat is erg vervelend. Daar gaat we zeker iets aan doen! Op alle geleverde artikelen zijn de garantiebepalingen van de fabrikant van toepassing, voor zover dit fabricage en materiaal fouten betreffen. De fabrieksgarantie is 1 jaar van toepassing. Onder de garantie vallen fabricagefouten, materiaalfouten en stiksels. Zodra een artikel door iemand anders dan Epplejeck of leverancier wordt gerepareerd, dan vervalt de garantie.

Verlies van strasssteentjes, slijtage van siliconenzitvlak, kapotte ritsen en andere slijtage door gebruik vallen niet onder de garantie. Schade als gevolg van geweld van buitenaf (zoals paardentanden, spijkers, schroeven, schuren of trekken) valt niet onder de garantie.

Wij willen dit graag samen met jou oplossen. Neem bij een klacht daarom altijd eerst contact op met de klantenservice. Foto's zeggen meer dan woorden! Mail ons je klacht, foto en bestelnummer en wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met je op. 

Belangrijk bij retourneren/ruilen en verkeerd of beschadigd ontvangen artikel:

  • Stuur altijd het (ingevulde) retourformulier mee. Zonder retourformulier kunnen wij je retourzending niet in behandeling nemen.
  • Zodra je ruiling/retournering ontvangen is, krijg je hiervan een bevestigingsmail.
  • Ruil je omdat je een verkeerd artikel hebt ontvangen? Dan zijn de verzendkosten voor ons.
  • Ruil/retourneer je omdat het product niet naar wens is of niet past? Dan zijn de verzendkosten voor het retoursturen voor eigen rekening. 
  • Is het product onvolledig of beschadigd? Stuur eerst even een email naar info@ej.nl. Stuur een foto en je ordernummer mee zodat we je snel kunnen helpen.
  • Wil je je geld terug? Geen probleem. Dan wordt het bedrag, na ontvangst van de retourzending, binnen vijf werkdagen teruggestort op je rekening.
  • Is het bedrag van je nieuwe bestelling hoger dan je retourzending? Bij ontvangst van je ruiling krijg je van de klantenservice een mail met de gegevens voor het bij te betalen bedrag. Zodra het bij te betalen bedrag ontvangen is, wordt je nieuwe bestelling verstuurd.
  • Heb je je bestelling niet compleet ontvangen? Als er iets is met een artikel dat je besteld hebt, bijvoorbeeld dat het uitverkocht is, dan krijg je hierover altijd persoonlijk bericht. Als je bestelling in meerdere delen wordt geleverd, zijn de extra verzendkosten voor onze rekening. Hier hoef je dus niets extra’s voor te betalen!
  • Stuur je retourzending altijd terug naar het retouradres in Drachten en niet naar één van onze filialen!

Voorwaarden: De artikelen moeten ongebruikt (passen mag wel) en schoon (dus zonder haren, vuil en/of mest) teruggestuurd worden. Informatiekaartjes en/of labels moeten zoals afgeleverd aan het product gehecht zijn. Retourneer de artikelen indien mogelijk in de aangeleverde verpakking. Een retourzending van meerdere artikelen kan het beste zoveel mogelijk in 1 doos of zak samengevoegd worden. De retourzending dient voorzien te zijn van een volledig ingevuld retourformulier.


Heb je een vraag voor ons? 

Stel deze gerust, we helpen je graag.


088 3535353

        

Ma t/m vr 09.00 uur - 21.00 uur | zat 10.00 uur - 17.00 uur

Wensenlijst Categorieën

Jouw filters

Epplejeck deelt cookies uit. Dit keer geen paardenkoekjes, maar kleine (tijdelijke) bestanden voor je PC, tablet of telefoon. Hiermee zorgen wij ervoor dat de website je ingestelde gegevens en voorkeuren bewaart, zodat je niet steeds alles opnieuw hoeft in te voeren. Superhandig en je merkt er helemaal niets van. Veel plezier op onze website!