Wensenlijst Categorieën

Veelgestelde vragen

Een bestelling plaatsen

  • 1. Hoe plaats ik een bestelling bij Epplejeck?
    Online bestellen kan door de gewenste producten toe te voegen aan je winkelwagen. Dit kan door bij het product zelf rechts op "toevoegen aan winkelwagen" te klikken. Uiteraard nadat je de gewenste kleur, maat en aantal hebt aangegeven! Wil je weten wat je allemaal al geshopt hebt? Het maakt niet uit waar je je precies bevindt op de website, je winkelmandje staat altijd rechts boven in. Ben je iets te enthousiast geweest met bestellen? Geen paniek, verwijder het product uit je winkelmandje door naast het artikel op het kruisje te klikken.
    Wanneer je helemaal uit geshopt bent kan je vanuit de winkelwagen doorgaan naar de kassa. Maar niet voordat je hebt gekozen voor thuisbezorging of afhaling in een filiaal.

    Een bestelling plaatsen kan met of zonder een account.
    Wil je een account aanmaken? Dan kan door helemaal rechts boven in de hoek op registreren te klikken of tijdens het bestelproces bij stap 2 Bestelgegevens een nieuw account aanmaken. Wanneer de registratie is voldaan ontvang je een bevestiging per mail. Super handig want hierin staat je gebruikersnaam en wachtwoord. Bewaar deze dus goed!
    Wanneer je al een account hebt dan kan je tijdens het bestelproces bij stap 2 Bestelgegevens jezelf inloggen of anders helemaal rechts boven in de hoek inloggen.
    Liever bestellen zonder account? Ook dat kan! Vul bij stap 2 in het bestelproces bij "Benodigde gegevens invullen". Hier hoef je alleen de gegevens in te vullen die wij nodig hebben om je bestelling te kunnen verwerken en versturen.

    Voor Nederland is er een automatische postcodegenerator ingesteld. Slim bedacht! Want als je je postcode invoert, dan vult de site automatisch alvast de juiste straat en plaats in. Je hoeft dus alleen nog maar het huisnummer in te vullen. Alle buitenlandse postcodes zijn niet geregistreerd, buiten Nederland moet dus wel je adres invullen. Heb je een toevoeging aan het huisnummer bijvoorbeeld 45a of 45-01 dan vul je het tweede gedeelte van het nummer in bij “toevoeging”.

    Controleer bij stap 3 Besteloverzicht of alle gegevens juist zijn en selecteer een betaalwijze. Ga je akkoord met de algemene voorwaarden? Dan kan je de bestelling afrekenen. Hiervoor wordt je doorgeleid naar een pagina van Ogone. Daar wordt de betaling verder afgehandeld.

    Makkelijk toch? Je ontvangt tot slot nog een orderbevestiging per mail.
    We verwerken je bestelling zo spoedig mogelijk en kan je vervolgens binnen enkele werkdagen in huis verwachten.
  • 2. Moet ik een account aanmaken?

    Moet dat? Niets moet, daarom willen we je niet verplichten om een account aan te maken. Echter, het kost je niks en levert zeker voordelen op. Zo hoef je niet meer bij elke bestelling al je gegevens in te voeren en heb je al je bestellingen overzichtelijk onder één dak. Maar je weet nu al dat je je wachtwoord gaat vergeten? No problem, na je registratie ontvang je een mail met daarin je gebruikersnaam en wachtwoord. Super handig! Bewaar deze goed en je kan je inloggegevens altijd terug vinden. Daarnaast kan je ook je wachtwoord opnieuw toe laten sturen.

  • 3. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, waar kan ik deze op vragen?

    Je wachtwoord vergeten? No worries! Zolang je je emailadres nog weet komt het helemaal goed. Ga op onze website rechts boven in de hoek naar inloggen. Hier kan je je wachtwoord op nieuw naar je email toe laten sturen.

  • 4. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?
    Het is mogelijk om je bestelling op een ander adres dan je factuuradres af te laten leveren. Bij stap twee kan je onderaan bij het factuur- en afleveradres aanvinken dat het aflever adres anders is dan het factuuradres. Er verschijnt vervolgens rechts een tekstvlak waar het afleveradres ingevuld kan worden.
  • 5. Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
    Wanneer je bestelling nog niet verwerkt en verzonden is, dan is het mogelijk om je bestelling te annuleren. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice (info@ej.nl of 088 3535353). Houd daarvoor wel je ordernummer bij de hand.
  • 6. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

    Wanneer je bestelling eenmaal is geplaatst, is het voor ons technisch gezien niet meer mogelijk om hier nog aanpassingen in te brengen. We raden je dan aan zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice via info@ej.nl of 088 3535353. Houd je ordernummer bij de hand. Wanneer je bestelling nog niet verwerkt is dan kunnen we deze nog voor je annuleren. Het bedrag wordt dan terug op je rekening gestort zodat jij de bestelling opnieuw plaatsen.

Een bestelling betalen

  • 1. Hoe kan ik betalen?

    Tijdens het bestelproces bij stap drie kan je een betaalwijze selecteren. Je kunt kiezen uit iDEAL, Visa, MasterCard, American Express, MisterCash, PayPal of AfterPay. Wanneer je een betaalwijze hebt gekozen, wordt je doorgeleid naar je eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Je wordt door je bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en je autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van je betaalrekening afgeschreven. 

    Houdt je bankpas en eventuele identificatiemethode bij de hand tijdens het besteltraject.
    Voor een bestelling met een iDEAL, Visa, MasterCard of MisterCash betaling zijn er geen bijkomende kosten, je betaald alleen de bezorgkosten van je bestelling. Wanneer je kiest voor AfterPay, dan worden er €3,- verwerkingskosten in rekening gebracht. 

    Kies je ervoor om via PayPal te betalen, dan worden hier €1,- extra in rekening gebracht.

  • 2. Kan ik ook na ontvangst van mijn bestelling betalen?

    Eerst kijken dan kopen? Met AfterPay ontvang je per mail een digitale factuur zodat je achteraf het volledige betaalproces uit kan voeren. Wanneer je kiest voor AfterPay kan het totale orderbedrag maximaal €250, - zijn.

    Voordat je verzoek om te betalen met acceptgiro goedgekeurd wordt, voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geaccepteerd worden, dan kan je er natuurlijk nog voor kiezen om je bestelling via een andere betaal methode alsnog te voltooien.

    Wanneer je kiest voor AfterPay, dan worden er voor deze betaalmethode €3,- in rekening gebracht. Het totaal te betalen bedrag moet binnen een termijn van 14 dagen na factuurdatum door AfterPay B.V. ontvangen zijn op IBAN nummer: NL24 ABNA 0598 152 180 ten name van Afterpay B.V. te Heerenveen. Vermeld altijd bij je betaling het AfterPay kenmerk die je per mail met de factuur hebt ontvangen.
    Je ontvangt geen aparte acceptgiro op het factuur adres.

    Let dus op dat je deze factuur niet aan ons overmaakt maar aan AfterPay!

    Wanneer je een bestelling retourneert, dan hoef je alleen de eventuele verwerkingskosten en de €3,- kosten van AfterPay over te maken. Wij melden na ontvangst van je retourzending bij AfterPay dat we je bestelling retour hebben ontvangen. Je ontvangt dan van AfterPay een aangepaste factuur voor deze €3,- en eventuele verwerkingskosten. Mocht je ondertussen een betalingsherinnering ontvangen van het totaalbedrag, dan is je retourzending bij ons nog niet verwerkt. Deze herinnering kun je dan dus negeren. Het wachten is dan nog op de aangepaste factuur.
    Wanneer je een deel van de bestelling terug stuurt, dan bestaat het nog te betalen bedrag uit het aankoop bedrag van het artikel die je wilt houden, eventuele verwerkingskosten en de €3,- kosten van AfterPay. Je ontvangt nadat je retourzending bij ons en AfterPay verwerkt is een aangepaste factuur.

    Alle kosten voor het niet op tijd betalen, zijn voor eigen rekening.

    Voor meer informatie over AfterPay verwijzen wij je naar de website van AfterPay.

  • 3. Gebeurd mijn betaling veilig?
    Epplejeck houdt graag de hand op jouw knip. Want niemand mag er met jouw portemonnee vandoor gaan. Daarom maken we gebruik van een beveiligde internetverbinding zodra je bij onze virtuele kassa bent. Dan krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Deze veilige verbinding heet SSL en herken je aan het groene slotje in je browser.
  • 4. Hoe kan ik mijn BTW terug vragen?
    ..

Bezorging van een bestelling

  • 1. Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

    Tijdens het bestelproces kun je uit enkele verzendopties kiezen. Deze hebben we hieronder voor je uitgelegd.

    - Bezorging door PostNL
    Bij bestellingen tot 49,- worden er 3,95 verwerkingskosten in rekening gebracht. Bestellingen boven de 50,- worden gratis verzonden. Tijdens het bestelproces kun je gemakkelijk je factuur-en verzendadres aanpassen/wijzigen. Je ontvangt binnen 1-3 werkdagen na het plaatsen van je bestelling een bericht van PostNL wanneer het pakketje bij je aangeboden zal worden. PostNL levert op maandag tot en met zaterdag tijdens kantooruren.

    - Ophalen bij Epplejeck
    Wil je de bestelling wanneer het jou uitkomt ophalen in één van onze 11 filialen? Kies dan tijdens het bestelproces bij stap 2 voor Ophalen bij Epplejeck. Deze optie is gratis, het kan ongeveer 5 werkdagen duren voor dat je bestelling klaar ligt in het filiaal. Je ontvangt een e-mail van het filiaal wanneer je bestelling daar voor je klaar ligt.

    - Ophalen bij een PostNL ophaalpunt
    Heb je geen zin om op de postbode te wachten? Haal je bestelling dan af wanneer het jou uit komt bij één van de 2.000 afhaalpunten van PostNL. Hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht. De bovengenoemde, eventuele verwerkingskosten zijn wel van toepassing. Vink je deze optie tijdens het bestelproces bij stap 2 aan, dan verschijnt er een kaart waarbij je, je postcode in kunt voeren zodat je gemakkelijk kunt zien welk afhaalpunten er bij jou in de buurt zijn. Kies je favoriet en je ontvangt een traceercode van PostNL wanneer je bestelling bij ons de deur uit gaat. PostNL houdt je dan op de hoogte van de status van je pakket.

    Wij proberen zoveel mogelijk rekening te houden met het milieu. Daarom wordt, wanneer het kan, je bestelling in gebruikte doos/verpakking naar je toegestuurd.

  • 2. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

    - Thuisbezorging door PostNL
    Doorgaans wordt je bestelling de volgende dag geleverd. Bij sommige artikelen kan echter zijn dat je bestelling binnen 1-3 werkdagen bij je afgeleverd wordt. Je ontvangt een trackingnummer van PostNL waaarmee je de reis van je bestelling in de gaten kunt houden. Mocht dit onverhoopt iets langer duren, dan nemen we eventjes contact met je op.

    - Ophalen bij Epplejeck
    Wij streven ernaar om je bestelling binnen 5 werkdagen voor je klaar te hebben liggen in het door jou gekozen filiaal. Mocht dit onverhoopt iets langer duren, dan nemen we eventjes contact met je op.  

    - Ophalen bij een PostNL ophaalpunt
    Doorgaans wordt je bestelling de volgende dag op de afhaallocatie geleverd. Bij sommige artikelen kan echter zijn dat je bestelling binnen 1-3 werkdagen bij je afgeleverd wordt. Je ontvangt een trackingnummer van PostNL waarmee je de reis van je bestelling in de gaten kunt houden. Mocht dit onverhoopt iets langer duren, dan nemen we eventjes contact met je op.  

    Wij proberen zoveel mogelijk rekening te houden met het milieu. Daarom wordt, wanneer het kan, je bestelling in gebruikte doos/verpakking naar je toegestuurd. 

  • 3. Wat als mijn bestelling wordt bezorgd wanneer ik niet thuis ben?
    Ben je niet thuis wanneer je pakket bezorgd wordt? Dan zal PostNL je pakketje bij de buren proberen af te leveren. Wanneer dit niet lukt, dan laat de bezorger een berichtje achter. Hierop vind je een 'niet-thuis-code'. Met deze code kun je op MijnPakket aangeven wanneer de chauffeur van PostNL een tweede keer langs kan komen. Op een dag, tijd en locatie die voor jou het beste uit komt! Anders komt PostNL de volgende werkdag weer terug voor een tweede afleverpoging.

    Ben je te druk geweest en is het daarom PostNL ook niet gelukt om je pakketje te bezorgen bij de tweede poging? Dan kan je met het afhaalbericht je pakketje ophalen bij jouw postkantoor. Hier blijft je pakketje drie weken liggen. Er zal dan gevraagd worden naar een legitimatiebewijs.
  • 4. Wanneer kan ik mijn bestelling in huis verwachten?

    Doorgaans wordt je bestelling de volgende (werk)dag geleverd. Bij sommige artikelen kan echter zijn dat je bestelling binnen 1-3 werkdagen bij je afgeleverd wordt. Wij willen je graag zoveel mogelijk op de hoogte houden. Nadat je bestelling ons magazijn heeft verlaten en is opgehaald door PostNL ontvang je een email met daarin het track & trace nummer. Met deze barcode en jouw postcode kun je de zending in de gaten houden en nagaan wanneer het pakketje bij je aangeboden zal worden.

    Wij proberen zoveel mogelijk rekening te houden met het milieu. Daarom wordt, wanneer het kan, je bestelling in gebruikte doos/verpakking naar je toegestuurd.

  • 5. Ik heb nog niet alle artikelen uit mijn bestelling mogen ontvangen, wanneer kan ik deze verwachten?
    Net als jij, willen wij dat je je bestelling zo snel mogelijk in huis hebt. Het kan daardoor wel eens voorkomen dat je bestelling in delen naar je toegestuurd wordt. Je kunt deze dan ook binnen enkele werkdagen in huis verwachten. Mocht er onverhoopt iets zijn waardoor wij een artikel niet kunnen leveren, dan ontvang je hierover bericht van onze klantenservice.
  • 6. Kan ik mijn bestelling ook in een filiaal ophalen?

    Woon je in de buurt van één van onze filialen? Het is easy shoppen als je gewenste spullen betaald en al voor je klaar liggen in de winkel! Tijdens het bestelproces bij stap 2 kun je kiezen om je bestelling thuis te laten bezorgen of op te halen in één van onze filialen.

    Nadat je de bestelling hebt afgerond zullen wij je bestelling in behandeling nemen. je bestelling zal dan binnen ongeveer 5 werkdagen voor je klaar liggen in het door jouw gekozen filiaal. Je ontvangt een e-mail zodra je bestelling klaar ligt.

  • 7. Kan ik mijn bestelling ook ergens anders afhalen?
    Pakjegemak van PostNL - Gratis
    Bij ons kun je ervoor kiezen om je bestelling op te halen wanneer het jou uit komt. Je hoeft dus niet meer wachten op de postbode. Kies tijdens het bestelproces bij stap 2 voor het ophalen bij een PostNL afhaalpunt. Vervolgens kun je, je postcode invoeren en gemakkelijk een punt bij jou in de buurt uitkiezen. Zodra je bestelling onderweg is ontvang je een traceercode waarmee je deze in de gaten kunt houden. Zo weet jij precies wanneer je bestelling klaar ligt bij het door jou gekozen afhaalpunt.
    Wanneer je voor Pakjegemak kiest, worden er geen extra kosten in rekening gebracht. De verwerkingskosten voor het opsturen van je bestelling zijn wel van toepassing (3,95 en gratis bij bestellingen boven 49,-).

Verwerkingskosten

Ruilen/retourneren

  • 1. Wat is de retourtermijn?
    Toch niet helemaal wat je had verwacht? Of wil je hiervoor liever een andere kleur of maat ontvangen? Na ontvangst van je bestelling kan je deze binnen veertien dagen ruilen/retourneren. Graag wel in originele staat en verpakking. Haal dus de deken uit de verpakking, pas deze op je paard met een fleecedeken o.i.d. eronder, maar laat hem er vervolgens niet mee in de modder rollen.
  • 2. Hoe kan ik mijn artikel ruilen/retourneren?

    Ruilen of retourneren, dat kan gemakkelijk en snel! Klik hier voor de info.

    Bij je bestelling is een retourformulier gevoegd. Deze kan je invullen en samen met een kopie van je factuur en artikel  binnen 14 dagen retour sturen naar ons hoofdkantoor in Drachten (adres hieronder). Wil je hetzelfde artikel, maar dan in een andere kleur of maat ontvangen? Geef dit dan duidelijk aan op het retourformulier. Wil je het artikel graag retourneren en je geld terug? No problem, dit kun je dan ook op het retourformulier aangeven. Het bedrag inclusief de eventuele 3.95 aan verzendkosten zal binnen tien werkdagen terug op je rekening gestort worden. Wil je hier liever een geheel ander artikel voor ontvangen, dan kan je je huidige bestelling retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen via onze webshop.

    Let op! Zonder retourformulier kunnen we je retourzending niet in behandeling nemen.

    Epplejeck Drachten
    T.a.v. Weborders
    Meerpaal 8
    9206 AJ Drachten

  • 3. Kan ik mijn bestelling ook in een filiaal ruilen/retourneren?

    Jazeker! Het is mogelijk om je online bestelling af te geven in één van onze filialen. Je kunt in het filiaal hiervoor iets anders in de plaats uitkiezen. Ruilen en retourneringen kunnen alleen in behandeling worden genomen op vertoon van een kassabon/aankoopbewijs. Daarnaast dient bij een retournering, i.v.m mogelijke fraude en dus ter bescherming van je eigen gegevens, altijd een telefoonnummer achter gelaten te worden. Zonder telefoonnummer kunnen wij helaas geen geld teruggeven.  Mocht je de bestelling retourneren en graag je geld terug willen, dan zal je retourzending doorgestuurd worden naar ons hoofdkantoor in Drachten. Het bedrag inclusief de eventuele 3,95 verwerkingskosten zal na ontvangst op ons hoofdkantoor binnen tien werkdagen terug op je rekening gestort worden.

    Klik hier om de locaties van onze filialen te bekijken

    Let op: Een bestelling terug sturen kan alleen naar ons hoofdkantoor in Drachten. Deze kun je niet naar één van onze filialen opsturen.

    Retouradres:
    Epplejeck Drachten
    t.a.v. Weborders
    de Meerpaal 8
    9206 AJ
    Drachten

Garantie en Reparatie

  • 1. Ik heb een verkeerd/beschadigd artikel ontvangen, wat kan ik nu het beste doen?
    Heb je een verkeerd artikel ontvangen? Of is deze stuk? Dat is erg vervelend. Daar gaat we zeker iets aan doen!
    Wij willen dit graag samen met jou oplossen. Neem daarom eerst even contact op met de klantenservice (info@ej.nl of 088-3535353). Foto's zeggen meer dan woorden! Mail ons je gegevens, foto en bestelnummer en wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met je op.
  • 2. Hoe lang heb ik garantie op een artikel?
    Op alle geleverde artikelen zijn de garantiebepalingen van de fabrikant van toepassing, voor zover deze fabricage en materiaalfouten betreffen. De fabrieksgarantie is één jaar van toepassing. Onder de garantie vallen fabricagefouten, materiaalfouten en stiksels. Zodra een artikel door iemand anders dan Epplejeck of leverancier wordt gerepareerd, dan vervalt de garantie. Strass steentjes, ritsen en slijtage door gebruik vallen niet onder de garantie. Schade als gevolg van geweld van buitenaf (zoals paardentanden, spijkers, schroeven, schuren of trekken) valt niet onder de garantie.
  • 3. Ik heb een klacht, waar kan ik deze doorgeven?

    Hoe vervelend het ook is dat je niet tevreden bent over onze service of producten, wij horen deze graag! Als wij niet weten dat je ontevreden bent kunnen wij het probleem ook niet verhelpen. Neem daarom contact op met de klantenservice (info@ej.nl of 088 3535353). Vermeld de beschrijving van de klacht, of schade aan het artikel, en geef tevens je (eventuele) ordernummer en klantnummer door. Foto's zeggen meer! Om je klacht goed te kunnen beoordelen kan je hier ook een foto bijvoegen.

    Je klacht zal vervolgens binnen 48 uur in behandeling genomen worden. Houd er rekening mee dat het artikel waarover je een klacht hebt, eventueel ter beoordeling naar ons hoofdkantoor in Drachten of naar de leverancier opgestuurd moet worden

  • 4. Hoe kan ik iets laten repareren?
    Wat een zonde om kapotte onderdelen die nog prima gemaakt kunnen worden te vervangen voor nieuwe! Wij zijn ook super handig in het repareren van je zadel, hoofdstel of ander leerwerk. Onze zeer ervaren zadelmaker kan tevens jouw zadel aanpassen en/of opvullen op vakkundige wijze. Hoe? Je kunt het reparatie artikel afgeven in één van de filialen of opsturen naar het hoofdkantoor in Drachten. Kijk onder het kopje Service en Reparaties voor prijsindicaties.

Artikelinformatie

  • 1. Ik wil een artikel bestellen maar deze staat niet op de website?

    Jammer maar helaas! Wanneer een bepaalde kleur of maat van een artikel niet meer tussen de bestelopties staat, dan is deze jammer genoeg uitverkocht.
    Niet getreurd! Wanneer deze wel weer opnieuw binnenkomt, dan wordt dit bij het artikel aangegeven.
    Mis je een artikel in het assortiment? laat ons dit weten via info@ej.nl! Wellicht kunnen we het artikel wel voor je bestellen. Vermeld in de email om wat voor artikel het gaat en de plek waar je dit artikel hebt gevonden, bijvoorbeeld een website.

  • 2. Wat betekent het als een artikel binnenkort (weer) leverbaar is?
    Wanneer een artikel (op)nieuw bij ons binnenkomt, dan staat dit bij het artikel aangegeven. Zodra het artikel (weer) bij voorradig is zal de status automatisch aangepast worden naar ‘voldoende voorraad'.
  • 3. Wat als het bestelde artikel na het plaatsen van mijn bestelling niet meer op voorraad is?
    Het kan voorkomen dat er op hetzelfde moment meerdere bestellingen van één specifiek artikel geplaatst wordt terwijl er niet mee voldoende voorraad is. Alhoewel de actuele voorraden van onze website met regelmaat ververst worden, kan het zijn dat het door jou bestelde artikel dus uitverkocht blijkt te zijn. Na het in behandeling nemen van je bestelling ontvang je dan zo snel mogelijk een persoonlijk bericht van ons. Voor alle aanbiedingsprijzen geldt op=op. De aanbiedingen zijn daarom geldig zo lang de voorraad strekt. Wanneer het artikel helaas niet meer leverbaar blijkt te zijn zullen we samen met jou op zoek gaan naar een eventuele geschikte vervanging. Wil je geen vervangend artikel ontvangen? Dan zullen we het aankoopbedrag van het artikel terug op je rekening storten.   

Service

  • 1. Kan ik ook VIP-klant worden?

    Bij Epplejeck kun je VIP-klant worden, maar wat houdt dat nou precies in? Wordt de rode loper voor je uitgerold? Dat niet, maar als VIP-klant bij Epplejeck krijg je wel andere speciale behandelingen!

    Je kunt in onze filialen VIP-klant worden door je aankopen te registeren op een klantenpas, de VIP-kaart. Hiermee spaar je bij iedere aankoop 4% extra. Dit wordt bij elke aankoop op dit pasje geregistreerd en gespaard. Je kunt bij iedere volgende aankoop de punten opnemen. Het bedrag wat je tot zover gespaard hebt, zal dan van het totaalbedrag afgehaald worden. Bij deze nieuwe aankoop spaar je meteen weer 4% VIP-punten.

    Zo gaat sparen ongemerkt vanaf de eerste euro die je uitgeeft! Met deze pas kun je ook speciale aanbiedingen en acties ontvangen zoals kortingen op abonnementen, arrangementen en evenementen. Per mail word je als eerste op de hoogte gebracht van alle acties en aanbiedingen.

    De spelregels:
    - Op vertoon van je Epplejeck VIP-kaart spaar je van ieder aankoopbedrag 4%.
    - Het saldo wordt automatisch bijgehouden.
    - Je ziet het saldo terug op de kassabon.
    - Spaartegoed blijft 2 jaar geldig.
    - Het spaartegoed kan alleen verzilverd worden op vertoon van je pas.
    - Het spaarsysteem geldt alleen voor aankopen in de Epplejeck filialen, niet bij online aankopen.
    - Op artikelen die in de aanbieding of afgeprijsd zijn kunnen geen punten gespaard worden.
    - Let op: de VIP kaart is strikt persoonlijk, bij verlies gaat ook het spaartegoed verloren.

  • 2. Kan ik mijn VVV bonnen bij Epplejeck inleveren?

    Jazeker! Bij ons kun je je VVV bonnen verzilveren. Je kunt deze tijdens het afrekenen in onze filialen inleveren.
    De VVV bonnen kunnen niet bij online bestellingen gebruikt worden.

  • 3. Ik ben verhuisd, waar kan ik mijn nieuwe adresgegevens wijzigen?

    Je kan je adresgegevens aanpassen wanneer je jezelf inlogt op jouw account.

  • 4. Kan ik een scheermachine huren bij Epplejeck?
    Het is helaas niet mogelijk om scheermachines te huren bij Epplejeck. Denk je er aan om er eentje aan te schaffen? Ons assortiment in scheermachines vind je hier.

Cadeaubonnen

  • 1. Ik wil een cadeaubon online inwisselen, kan dat?

    Tof dat je een Epplejeck cadeaubon hebt! Je wilt deze dus graag bij een online bestelling online inleveren.

    Heb je een cadeaupasje ontvangen? Dit pasje kun je online en in onze filialen opmaken. Vul tijdens het online bestellen bij je winkelwagen overzicht de code van je cadeaupasje in bij promotiecode. Klik vervolgens op toepassen en de waarde die op het cadeaupasje staat zal automatisch van het totaalbedrag verminderd worden. In de filialen kun je het pasje bij de kassa inleveren.

    Heb je een papieren cadeaubon ontvangen? Plaats en betaal dan je bestelling via onze webshop. Per mail ontvang je een orderbevestiging. Deze kun je uitprinten en samen met de cadeaubon opsturen naar ons hoofdkantoor in Drachten. Hier wordt de waarde van de cadeaubon binnen tien werkdagen weer terug op je rekening gestort. Dit gaat via automatische terug storting terug op de rekening waarmee de bestelling is betaald.

    Stuur je papieren cadeaubon hier naar toe:
    Epplejeck Drachten
    Meerpaal 8
    9206 AJ Drachten

  • 2. Hoe kan ik een cadeaubon aanschaffen?

    Zoek je een cadeau voor iemand maar schiet je niets leuks te binnen? Geef een Epplejeck cadeaubon als geschenk. Super safe en altijd een succes! Je kunt deze online of in één van onze filialen aanschaffen.

    Waar je deze online kunt vinden? Klik hier. Je kunt kiezen uit bedragen van €2,50, €5, €10, €20, €50, en €100. Deze online cadeaubonnen bestaan uit papier en dienen in één keer opgemaakt te worden.

    In onze filialen kun je een Epplejeck cadeaupasje aanschaffen en zelf bepalen hoeveel tegoed je er op wilt zetten. De gelukkige ontvanger kan vervolgens het tegoed helemaal, of in delen opmaken. Dit pasje kun je online en in onze filialen opmaken. Vul tijdens het online bestellen bij je winkelwagen overzicht de code van je cadeaupasje in bij promotiecode. Klik vervolgens op toepassen en de waarde die op het cadeaupasje staat zal automatisch van het totaalbedrag verminderd worden.


  • 3. Hoelang is een cadeaubon geldig?

    Bedenk jij je ook altijd net te laat dat je nog een cadeaubon ergens hebt liggen? Of is de geldigheidsdatum net verstreken? Bij cadeaubonnen van Epplejeck hoef je je daar geen zorgen over te maken. De Epplejeck kadobonnen zijn onbeperkt geldig. Je kunt deze dus gerust in je portemonnee bewaren voor een volgend bezoek.