Online bestelling retourneren


Is je aankoop niet helemaal wat je ervan had verwacht? No worries, dan kun je deze altijd terugsturen. Hieronder een stappenplan:

  • Je bestelling terugsturen kan binnen 30 dagen;
  • Vul het retourformulier volledig in en stuur deze altijd mee;
  • Stop het artikel ongebruikt en schoon (passen mag wel) in de originele verpakking en schrijf het retouradres (vind je hieronder) duidelijk op het pakketje;
  • Geef je pakket af bij een postkantoor;
  • Stuur je de hele bestelling terug, dan ontvang je het totale aankoopbedrag weer terug op je rekening. Dus ook de eventuele €3,95 verzendkosten van je originele bestelling. De verzendkosten voor het terugsturen zijn wel voor je eigen rekening;
  • Stuur je een deel van de bestelling terug, dan ontvang je alleen het aankoopbedrag van deze artikelen terug. Je krijgt in dat geval niet de eventuele €3,95 verzendkosten van je originele bestelling terug;
  • Het terugsturen van (een deel van) je bestelling is op eigen risico. Bewaar het afleverbewijs dus goed tot je pakketje bij ons is aangekomen en verwerkt. Je krijgt van ons een e-mail wanneer we je pakketje hebben ontvangen en wanneer je geld is teruggestort;
  • Het is ook mogelijk om je retourzending, inclusief ingevuld retourformulier, gratis af te geven in één van onze 12 filialen. Het aankoopbedrag wordt dan teruggestort op de rekening waarmee je de bestelling hebt gedaan. Als je het product wilt ruilen in het filiaal, dien je het nieuwe, geruilde product in het filiaal af te rekenen.

Retouradres Nederland:
Epplejeck
T.a.v. Webwinkel
De Meerpaal 8
9206 AJ Drachten
Nederland


Retouradres België:
Epplejeck Zaventem
Leuvensesteenweg 42
1932 Zaventem
België

Passen en dan terugsturen, mag dat?

Wanneer je iets online besteld weet je natuurlijk nooit 100% zeker of datgene ook goed past. Je mag je bestelling dus gerust bekijken en passen zoals je in de winkel ook zou doen.

Voorbeeld met rijlaarzen:
Haal de laarzen uit de doos, bekijk deze van alle kanten, trek ze aan en loop er een stukje mee in huis om te beoordelen of ze goed passen, maar ga er niet mee paardrijden.

Wij kunnen producten alleen retour nemen wanneer deze ongebruikt zijn, in de originele verpakking zitten en voorzien zijn van de informatiekaartjes en/of labels zoals deze er bij aflevering aan vast zaten, dus helemaal compleet.

Wanneer een artikel niet schoon bij ons terugkomt, dan begrijp je waarschijnlijk vast dat wij hiervoor schoonmaakkosten in rekening brengen, dit houden wij dan in op je retourzending, of we nemen het artikel niet retour.




Heb je een vraag voor ons? 

Stel deze gerust, we helpen je graag.


088 3535353

        

Ma t/m vr 09.00 uur - 21.00 uur | zat 10.00 uur - 17.00 uur

Wensenlijst Categorieën

Jouw filters

Epplejeck deelt cookies uit. Dit keer geen paardenkoekjes, maar kleine (tijdelijke) bestanden voor je PC, tablet of telefoon. Hiermee zorgen wij ervoor dat de website je ingestelde gegevens en voorkeuren bewaart, zodat je niet steeds alles opnieuw hoeft in te voeren. Superhandig en je merkt er helemaal niets van. Veel plezier op onze website!