Online bestelling retourneren

Is je aankoop niet helemaal wat je ervan had verwacht? No worries, dan kun je deze altijd bij ons weer retourneren. Hieronder alles op een rijtje:

  • Retourneren kan binnen 30 dagen. 
  • Vul het retourformulier volledig in en stuur deze altijd mee retour. 
  • Stop het artikel ongebruikt en schoon (passen mag wel) in de originele verpakking en schrijf het retouradres duidelijk op het pakketje.
  • Geef je retourpakket af bij een postkantoor.
  • Retourneer je de hele bestelling, dan ontvang je het totale bedrag terug op je rekening. Dus ook de eventuele 3,95 verzendkosten van je originele bestelling. De door jou gemaakte verzendkosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening. 
  • Retourneer je een deel van je bestelling, dan ontvang je het aankoopbedrag van deze artikelen retour. Je krijgt in dat geval niet de eventuele 3,95 verzendkosten van je originele bestelling terug. 
  • Het retour sturen van (een deel van) je bestelling is op eigen risico. Bewaar daarom goed het afleverbewijs tot je retour bij ons is verwerkt. 
  • Je krijgt van ons een mail wanneer we je retour hebben ontvangen en wanneer je geld is teruggestort. 
  • Het is ook mogelijk om je retourzending inclusief ingevuld retourformulier gratis af te geven in één van onze 12 filialen. Het aankoopbedrag wordt dan teruggestort op de rekening waarmee de aankoop is betaald. Als je het product wilt ruilen in het filiaal, dien je het nieuwe, geruilde product in het filiaal af te rekenen. 

Retouradres Nederland:
Epplejeck
T.a.v. Webwinkel
De Meerpaal 8
9206 AJ Drachten
Nederland


Retouradres België:
Epplejeck Zaventem
Leuvensesteenweg 42
1932 Zaventem
België

Hoe werkt het retourproces?


Retourneren? How to:

Bekijk het product gerust zoals je in de winkel ook zou doen.

Bijvoorbeeld: 
Haal de laarzen uit de doos, bekijk deze van alle kanten, trek ze aan en loop er een stukje mee in huis om te beoordelen of ze goed passen, maar ga er niet mee paardrijden.

Producten kunnen alleen retour genomen worden wanneer deze ongebruikt en compleet zijn, in de originele verpakking zitten en voorzien zijn van de informatiekaartjes en/of labels zoals deze er bij aflevering aan vast zaten. 

Wanneer een artikel niet schoon bij ons retour komt, dan begrijp je waarschijnlijk vast dat wij hiervoor schoonmaakkosten in rekening brengen, dit houden wij dan in op je retourzending, of we nemen het artikel niet retour.  





Heb je een vraag voor ons? 

Stel deze gerust, we helpen je graag.


088 3535353

        

Ma t/m vr 09.00 uur - 21.00 uur | zat 10.00 uur - 17.00 uur

Wensenlijst Categorieën

Jouw filters

Epplejeck deelt cookies uit. Dit keer geen paardenkoekjes, maar kleine (tijdelijke) bestanden voor je PC, tablet of telefoon. Hiermee zorgen wij ervoor dat de website je ingestelde gegevens en voorkeuren bewaart, zodat je niet steeds alles opnieuw hoeft in te voeren. Superhandig en je merkt er helemaal niets van. Veel plezier op onze website!