Winkelwagen
Sluiten Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Retourneren

Is je aankoop niet helemaal wat je ervan had verwacht? No worries, dan kun je deze altijd bij ons weer retourneren. Hieronder alles op een rijtje:


 

  • Retourneren kan binnen 30 dagen
  • Vul het retourformulier volledig in en stuur deze altijd mee retour.
  • Het retourformulier vind je terug in je Epplejeck account of in de mail waarin ook je factuur is terug te vinden, deze kan je vervolgens printen en invullen.
  • Heb je geen printer? No worries! Schrijf dan een brief met daarin je gegevens en het bestelnummer en stuur deze mee.
  • Retourneer je de hele bestelling, dan ontvang je het totale bedrag terug op je rekening. Dus ook de eventuele verzendkosten van je originele bestelling. (De door jou gemaakte verzendkosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening.)
  • Retourneer je een deel van je bestelling, dan ontvang je het aankoopbedrag van deze artikelen retour. (En dus niet de eventuele verzendkosten van je originele bestelling.)
  • Retour sturen van je bestelling is op eigen risico. Bewaar daarom goed het afleverbewijs tot je retour bij ons is verwerkt.
  • Het is ook mogelijk om je retourzending inclusief ingevuld retourformulier gratis af te geven in één van onze filialen. 

Retouradres Nederland
Epplejeck
T.a.v. Webwinkel
Icarus 30
8448 CJ Heerenveen
Nederland

Retouradres België
Epplejeck Zaventem
Leuvensesteenweg 42
1932 Zaventem
België

Hoe werkt het retourproces?
  1. Zorg ervoor dat het retourformulier volledig is ingevuld.
  2. Het retourformulier vind je terug in je Epplejeck account of in de mail waarin ook je factuur is terug te vinden, deze kan je vervolgens printen en invullen.
  3. Heb je geen printer? No worries! Schrijf dan een brief met daarin je gegevens en het bestelnummer en stuur deze mee.
  4. Zorg dat het artikel ongebruikt is en weer in de originele verpakking zit.
  5. (Her)gebruik de verpakking/doos om het artikel in te pakken. Schrijf het retouradres duidelijk op de doos.
  6. Geef je pakket af bij een postkantoor. Deze kosten zijn voor eigen rekening. Bewaar het verzendbewijs goed. 
  7. Binnen 1 tot 5 dagen na ontvangst van je retourzending wordt het bedrag terug gestort op je rekening.
  8. Andere kleur of maat? Plaats een nieuwe bestelling op ej.nl

Verkeerd artikel ontvangen? 
Ai, hebben we een foutje gemaakt? Mocht je per ongeluk een verkeerd of beschadigd artikel hebben ontvangen, dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice via e-mail [email protected] of telefonisch 088-3535353. Dan zullen we je een passende oplossing bieden. Lees hier onze service omtrent garantie.

Artikel gekocht in een filiaal ruilen of retourneren

Changed your mind? No worries. Klik hier voor het volledige retourproces van een gekocht artikel in één van onze filialen.

Retourneren? How to:

Bekijk het product gerust zoals je in de winkel ook zou doen.

Bijvoorbeeld: 
Haal de laarzen uit de doos, bekijk deze van alle kanten, trek ze aan en loop er een stukje mee in huis om te beoordelen of ze goed passen, maar ga er niet mee paardrijden.

Producten kunnen alleen retour genomen worden wanneer deze ongebruikt en compleet zijn, in de originele verpakking zitten en voorzien zijn van de informatiekaartjes en/of labels zoals deze er bij aflevering aan vast zaten. 

Wanneer een artikel niet schoon bij ons retour komt, dan begrijp je waarschijnlijk vast dat wij hiervoor schoonmaakkosten in rekening brengen. Dit houden wij dan in op je retourzending.



Heb je een vraag voor ons?
Stel deze gerust, we helpen je graag.

Neem contact op

Cookies
Epplejeck maakt gebruik van cookies om jou een optimale shopervaring te kunnen bieden. Lees hier meer over ons cookiebeleid.