Winkelwagen
Sluiten Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Kan ik mijn online bestelling ook in een filiaal retourneren?

Jazeker! Het is mogelijk om je online bestelling af te geven in één van onze filialen. Klik hier om de locaties van onze filialen te bekijken.

  • Retourneren kan binnen 30 dagen na aankoop.
  • We kunnen artikelen alleen in behandeling nemen aan de hand van het ingevulde retourformulier.
  • Het retourformulier vind je terug in je Epplejeck account of in de mail waarin ook je factuur is terug te vinden, deze kan je vervolgens printen en invullen
  • Heb je geen printer? No worries! Schrijf dan een brief met daarin je gegevens en het bestelnummer en stuur deze mee.
  • i.v.m. de mogelijke kans op fraude (en dus ter bescherming van je eigen gegevens), dient bij een retournering, naast de NAW gegevens, altijd een telefoonnummer achtergelaten te worden. Zonder een telefoonnummer is het helaas niet mogelijk om geld terug te geven.
  • We kunnen artikelen alleen terugnemen wanneer deze ongebruikt/onbeschadigd zijn en in de originele verpakking zitten.
  • Speciaal bestelde, of op maat gemaakte artikelen kunnen niet geruild of geretourneerd worden.
  • Bij ruiling van aankopen waarbij de korting naar ratio is verrekend over meerdere artikelen, komt deze korting helaas te vervallen.
  • Woon je in België? Je kunt jouw bestelling of aankoop in één van de Belgische filialen retour brengen.

Let op: Een bestelling terug sturen kan alleen naar ons hoofdkantoor in Drachten. Deze kun je niet naar één van onze filialen opsturen.

Retouradres:
Epplejeck Drachten
t.a.v. Weborders
De Meerpaal 8
9206 AJ
Drachten

Epplejeck gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken). Nee geen paardenkoekjes, maar kleine (tijdelijke) bestanden zodat je voorkeuren en instellingen bewaart blijven en de website goed werkt.