Winkelwagen
Sluiten Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Beschadigd of incompleet artikel ontvangen: 

  • Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice via [email protected].
  • Zet in je mail wat de aard is van de beschadiging of wat er mist, een foto van de beschadiging, een foto van het gehele artikel, een foto van het artikelkaartje en het bestelnummer van je bestelling. 
  • De artikelen moeten compleet, ongebruikt (passen mag wel) en schoon (dus zonder haren, vuil en/of mest) teruggestuurd worden. Wanneer wij een artikel retour ontvangen dat vies is, kunnen er schoonmaakkosten tussen de €15,00 en €50,00 in rekening gebracht worden. De kosten worden gebaseerd op de waarden van het artikel en in hoe vere deze vies/beschadigd is aangekomen bij ons, of zijn wij genoodzaakt het artikel aan jou te retourneren.
  • Onze klantenservice neemt na het ontvangen van je mail zo snel mogelijk contact met je op. 



Heb je een vraag voor ons?
Stel deze gerust, we helpen je graag.

Neem contact op

Epplejeck gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken). Nee geen paardenkoekjes, maar kleine (tijdelijke) bestanden zodat je voorkeuren en instellingen bewaart blijven en de website goed werkt.