Wensenlijst Categorieën


Nieuw: PakjeGemak!

Je hoeft vanaf nu niet meer thuis te blijven om je bestelling in ontvangst te nemen. Kies tijdens het bestelproces voor PakjeGemak en wijzig eenvoudig de bezorglocatie, dan brengt PostNL je bestelling naar een Postkantoor of Pakketautomaat. Kies dus zelf wanneer je gratis je bestelling wilt komen ophalen bij een locatie bij jou in de buurt!

Levertijd

Een groot nadeel van online bestellen is wachten op je pakketje! Dit snappen wij. Doorgaans ontvang je de bestelling de volgende werkdag. Bij sommige artikelen kan dit binnen 1-3 werkdagen zijn.
Helaas kan het voorkomen dat bepaalde artikelen niet op voorraad zijn. Mocht de bestelling onverhoopt vertraging oplopen dan sturen we je per mail een berichtje (let op de ongewenste post in je mailbox).

Een enkele keer is het artikel dat je besteld hebt niet meer leverbaar, we zullen dan ook contact met je opnemen. Aan de beschikbare voorraden die op de website vermeldt staan, kunnen geen rechten worden ontleend. Deze indicatie op de site is geen garantie voor beschikbaarheid (per filiaal).

Bezorging door PostNL

Bestellingen worden via PostNL verstuurd. Zij leveren op maandag t/m zaterdag tijdens kantooruren. Staat PostNL op de stoep en er is niemand thuis? Dan zal PostNL je pakketje bij de buren proberen af te leveren. Wanneer dit niet lukt, dan laat de bezorger een berichtje achter. Hierop vind je een 'niet-thuis-code'. Met deze code kun je op MijnPakket aangeven wanneer de chauffeur van PostNL een tweede keer langs kan komen. Op een dag, tijd en locatie die voor jou het beste uit komt! Anders komt PostNL de volgende werkdag weer terug voor een tweede afleverpoging.

Ben je te druk geweest en is het daarom PostNL ook niet gelukt om je pakketje te bezorgen bij de tweede poging? Dan kan je met het afhaalbericht je pakketje ophalen bij jouw postkantoor. Hier blijft je pakketje twee weken liggen. Er zal dan gevraagd worden naar een legitimatiebewijs.

Wij proberen zoveel mogelijk rekening te houden met het milieu. Daarom wordt, wanneer het kan, je bestelling in gebruikte doos/verpakking naar je toegestuurd.

Ophalen bij Epplejeck 
Je kunt er voor kiezen om je bestelling, wanneer het jou uitkomt, op te halen in één van onze 11 filialen? Selecteer dan tijdens het bestelproces bij stap 2 Ophalen bij Epplejeck. Deze optie is gratis, het kan ongeveer 5 werkdagen duren voor dat je bestelling klaar ligt in het filiaal. Je ontvangt een e-mail van het filiaal wanneer je bestelling daar voor je klaar ligt.

Ophalen bij een PostNL ophaalpunt
Heb je geen zin om op de postbode te wachten? Haal je bestelling dan af wanneer het jou uit komt bij één van de 2.000 afhaalpunten van PostNL. Hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht. De bovengenoemde, eventuele verwerkingskosten zijn wel van toepassing. Vink je deze optie tijdens het bestelproces bij stap 2 aan, dan verschijnt er een kaart waarbij je jouw postcode in kunt voeren zodat je gemakkelijk kunt zien welk afhaalpunten er bij jou in de buurt zijn. Kies je favoriet en je ontvangt een traceercode van PostNL wanneer je bestelling bij ons de deur uit gaat. PostNL houdt je dan op de hoogte van de status van je pakket.

Wij proberen zoveel mogelijk rekening te houden met het milieu. Daarom wordt, wanneer het kan, je bestelling in gebruikte doos/verpakking naar je toegestuurd.