Wensenlijst Categorieën

Ruilen & Retourneren

Zit de nieuwe deken net wat de krap op je paard? Of zijn je spiksplinternieuwe jodhpurs met extra dikke sokken toch nog steeds te groot? No worries, hieronder leggen wij je stapsgewijs uit wat je kunt doen. 

Retourneren van je online bestelling

Online bestellingen kun je bij Epplejeck altijd weer retourneren, geen probleem. Hieronder alles op een rijtje:

  • Retourneren kan binnen 30 dagen
  • Vul het retourformulier volledig in en stuur deze altijd mee retour.
  • Retourneer je de hele bestelling, dan ontvang je het totale bedrag terug op je rekening. Dus ook de eventuele 3,95 verzendkosten van je originele bestelling. (De door jou gemaakte verzendkosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening.)
  • Retourneer je een deel van je bestelling, dan ontvang je het aankoopbedrag van deze artikelen retour. (En dus niet de eventuele 3,95 verzendkosten van je originele bestelling.)
  • Retour sturen van je bestelling is op eigen risico. Bewaar daarom goed het afleverbewijs tot je retour bij ons is verwerkt.
  • Het is ook mogelijk om je retourzending inclusief ingevuld retourformulier gratis af te geven in één van onze 12 filialen.

MEER INFO

Artikelen gekocht in één van de filialen

Aankopen gedaan in een Epplejeck filiaal kun je altijd ruilen of retourneren. Hieronder alles op een rijtje:

  • Ruilen of retourneren kan binnen 30 dagen na aankoop.
  • We kunnen artikelen alleen in behandeling nemen met de kassabon. Zorg er dus voor dat je deze altijd goed bewaard.
  • i.v.m. de mogelijke kans op fraude (en dus ter bescherming van je eigen gegevens), dient bij een retournering, naast de NAW gegevens, altijd een telefoonnummer achtergelaten te worden. Zonder een telefoonnummer is het helaas niet mogelijk om geld terug te geven. 
  • We kunnen artikelen alleen terugnemen wanneer deze ongebruikt/onbeschadigd zijn en in de originele verpakking zitten.
  • Speciaal bestelde, of op maat gemaakte artikelen kunnen niet geruild of geretourneerd worden.

Wil je ruilen of retourneren vanwege een klacht of een verkeerd artikel ontvangen?

Ai, hebben we een foutje gemaakt? Mocht je per ongeluk een verkeerd of beschadigd artikel hebben ontvangen, dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice via e-mail info@ej.nl of telefonisch 088-3535353. Dan zullen we je een passende oplossing bieden.

  • Klachten -of garantie artikelen kunnen alleen in behandeling worden genomen wanneer deze schoon zijn.
  • Op alle artikelen is één jaar fabrieksgarantie van toepassing. (Dit kan echter alleen in behandeling worden genomen wanneer je de kassabon nog hebt.)
  • Onder de garantie vallen fabricagefouten, materiaalfouten en stiksels. Strass steentjes, ritsen en slijtage en schade als gevolg van geweld van buitenaf (zoals paardentanden, spijkers, schroeven, schuren of trekken) vallen niet onder de garantie.
  • Epplejeck beoordeelt of een klacht wordt vervangen, vergoed of gerepareerd.

Let op: Zonder kassabon kunnen we de ruiling/retournering niet in behandeling nemen.

Heb je een vraag voor ons?
Stel deze gerust, we helpen je graag.


  Ma t/m vr 09.00 uur - 21.00 uur | zat 10.00 uur - 17.00 uur

Epplejeck deelt cookies uit. Dit keer geen paardenkoekjes, maar kleine (tijdelijke) bestanden voor je PC, tablet of telefoon. Hiermee zorgen wij ervoor dat de website je ingestelde gegevens en voorkeuren bewaart, zodat je niet steeds alles opnieuw hoeft in te voeren. Superhandig en je merkt er helemaal niets van. Veel plezier op onze website!