Wensenlijst Categorieën

Artikel online besteld

Breng je online bestelling gratis retour in één van onze 11 filialen!

Ruilen of retourneren van je online bestelling, dat kan gemakkelijk en snel! Klik hier voor een uitgebreide handleiding.

Wij willen graag dat je tevreden bent met je aankoop. Mocht je niet tevreden zijn over je aankoop of mocht iets niet passen dan bieden we je de mogelijkheid deze, mits ongebruikt en in de originele verpakking, te retourneren of te ruilen. Je hebt 14 dagen bedenktijd om je bestelling (of een dele van je bestelling) samen met het bijgeleverde retourformulier te retourneren of te ruilen. Dit kan eenvoudig in één van onze filialen of door je bestelling voldoende gefrankeerd retour te sturen naar Epplejeck in Drachten (zie retouradres). De kosten en het verzendrisico van het terugsturen van de ruil-/retour zending zijn voor rekening van de koper. Bij retourzending van meerdere producten dien je deze samen in één pakket te retourneren.

Ruilen:
Je kunt er voor kiezen om je bestelling te ruilen voor hetzelfde artikel in een andere maat/kleur of voor een heel ander artikel.
Wanneer je jouw bestelling in één van onze filialen wilt ruilen, dan kan dit direct bij de kassa afgehandeld worden. Er kan echter geen bedrag worden teruggegeven of verrekend worden aan de kassa in de filialen, dit wordt via het hoofdkantoor geregeld mocht er een prijsverschil zijn. 
Wanneer je de bestelling opstuurt naar Epplejeck in Drachten, vergeet dan niet om duidelijk op het retourformulier aan te geven welk artikel je je wilt ruilen en welk artikel je ervoor in de plaats wilt ontvangen. Anders kunnen wij je ruiling helaas niet in behandeling nemen. Het terugsturen van artikelen is op eigen risico en vergeet niet het afleverbewijs te bewaren tot je ruiling is verwerkt. Zodra wij de artikelen van je terug ontvangen hebben, sturen wij vervolgens op onze kosten het nieuwe artikel naar je toe. 

Retourneren:
Wil je niet ruilen maar graag je geld terug ontvangen, dan kun je de bestelling retourneren in één van de filialen of retour sturen naar Epplejeck in Drachten. Retourneer je de hele bestelling dan ontvang je het hele aankoopbedrag, dus ook de eventuele 3,95 verwerkingskosten, retour. Retourneer je slechts een aantal artikelen van je bestelling dan ontvang je alleen het bedrag van die artikelen retour. Het retour zenden van artikelen is op eigen risico en vergeet niet je afleverbewijs te bewaren tot je retour is verwerkt. 

Wanneer je de bestelling, of een deel daarvan, retourneert in één van de filialen, dan zal je retourzending vanuit het filiaal doorgegeven worden aan ons hoofdkantoor in Drachten. Vervolgens verwerken wij je retourzending op het hoofdkantoor, waarnaar binnen 5 werkdagen het geld weer bijgeschreven is op de rekening waarmee je de bestelling ook betaald hebt. Het is niet mogelijk om in het filiaal het retourbedrag contant te ontvangen. 
Als je de retourzending opstuurt naar Epplejeck in Drachten, vergeet dan niet om het retourformulier volledig in te vullen en mee te sturen. Wanneer wij je retourzending hebben ontvangen zullen wij deze direct verwerken en ontvang je binnen 5 werkdagen het bedrag van je retourzending terug op de rekening waarmee je de bestelling ook betaald hebt.

Controleer altijd eerst of je het juiste artikel hebt ontvangen en of het niet tijdens het transport beschadigd is. Mocht je per ongeluk een verkeerd of beschadigd artikel hebben ontvangen, dan kunt je het binnen 14 dagen retour sturen. De kosten van het retour sturen zullen door ons vergoed worden. Voordat je het artikel retour stuurt, vragen wij je om eerst contact met ons op te nemen (via e-mail info@ej.nl of telefonisch 088-3535353).

Retouradres
Epplejeck
T.a.v. Webwinkel
De Meerpaal 8
9206 AJ Drachten
NEDERLAND

Belangrijk bij retourneren/ruilen en verkeerd of beschadigd ontvangen artikel

  • Stuur altijd het (ingevulde) retourformulier mee. Zonder retourformulier kunnen wij je retourzending niet in behandeling nemen.
  • Zodra je ruiling/retournering ontvangen is, krijg je hiervan een bevestigingsmail.
  • Ruil je omdat je een verkeerd artikel hebt ontvangen? Dan zijn de verzendkosten voor ons.
  • Ruil/retourneer je omdat het product niet naar wens is of niet past? Dan zijn de verzendkosten voor het retoursturen voor eigen rekening. Wil je daarvoor in de plaats andere kleur of maat ontvangen, dan sturen wij deze op onze kosten weer naar je toe.
  • Er wordt je nooit zomaar een nieuw artikel toegestuurd! Wanneer je een artikel wilt ruilen, dien je dit altijd aan te geven op dit retourformulier.
  • Is het product onvolledig of beschadigd? Stuur eerst even een email naar info@ej.nl. Stuur een foto en je ordernummer mee zodat we je snel kunnen helpen.
  • Wil je je geld terug? Geen probleem, dan wordt het bedrag, na ontvangst van de retourzending, binnen tien werkdagen teruggestort op je rekening.
  • Is het bedrag van je nieuwe bestelling hoger dan je retourzending? Bij ontvangst van je ruiling krijg je van de klantenservice een mail met de gegevens voor het bij te betalen bedrag. Zodra het bij te betalen bedrag ontvangen is, wordt je nieuwe bestelling verstuurd.
  • Heb je je bestelling niet compleet ontvangen? Als er iets is met een artikel dat je besteld hebt, bijvoorbeeld dat het uitverkocht is, dan krijg je hierover altijd persoonlijk bericht. Als je bestelling in meerdere delen wordt geleverd, zijn de extra verzendkosten voor onze rekening. Hier hoef je dus niets extra’s voor te betalen!
  • Stuur je retourzending altijd terug naar het retouradres in Drachten en niet naar één van onze filialen!

Voorwaarden: De artikelen moeten ongebruikt teruggestuurd worden. Informatiekaartjes en/of labels moeten zoals afgeleverd aan het product gehecht zijn. Bij retourzending van meerdere artikelen moeten deze zoveel mogelijk in 1 doos of zak samengevoegd worden om onnodige verzendkosten te besparen. Retourneer de artikelen indien mogelijk in de aangeleverde verpakking. De retourzending moet voorzien zijn van een volledig ingevulde retourformulier.